Everything about ثبت موسسه

Wiki Article

نحوه ی درخواست اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت بدین گونه است که : وکیل رسمی دادگستری به همراه فرم مربوط به اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت که باید به امضای کلیه اعضای هیئت مدیره رسیده باشد به انضمام مدارک هویتی تمام اعضاء هیئت مدیره ، به اداره ثبت شرکت ها مراجعه نموده و پس از واریز فیش و تحویل مدارک تکمیلی جهت اخذ المثنی مدارک ثبتی شرکت اقدام نماید.

گفتنی است که برای دریافت کارت بازرگانی به مدرک دیپلم نیاز دارید. وکالت‌نامه و قیم‌نامه

ما میخوایم برای لانچ کردن اپلیکیشن آموزش زبان انگلیسی ثبت شرکت کنیم و کلیه کارهای ما و اعضا هم به صورت آنلاین هستش و افراد در شهرهای مختلف حضور دارن

یک شرکت مسئولیت محدود با موضوع فعالیت کامل کفایت می کند

من ثبت شرکت رو تا مرحله تایید نام پیش بردم و الان از من اساسنامه و شرکت نامه رو می‌خوان که پست کنم ولی امکان گرفتن پرینت اساسنامه ای که قبلاً تایید شده رو از سایت ثبت شرکت ها ندارم .

مدارک ثبت شرکت پس از تکمیل و بازبینی باید به اداره ثبت شرکت‌ها ارسال شوند. این کار از طریق پست و با پاکت‌های مخصوصی که برای این کار طراحی شده است انجام می‌شود.

در عموم موارد نیازی نیست. برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید.

بنده مهندس برق هستم و متخصص تاسیسات الکتریکی دارم و برادرم مهندس عمران و سازه است

شرکت ها و موسسات و به ویژه شرکت های تولید زیادی در شرق تهران ( ثبت شرکت get more info در شرق تهران, ثبت شرکت در تهران پارس ) فعالیت می کنند همچنین برخی از شرکت های تولیدی بین المللی نیز در این منطقه از تهران مشغول می باشند.

من و دو نفر دیگ قراره یه اپلیکیشن طراحی کنیم و خب قراره ک پول حاصل از فروش بینمون پخش بشه

مسئولیت محدود مناسب است – بله درخواست وام نیز امکان پذیر است

اگر ما برای یک شرکت با مسئولیت محدود اقدام کنیم و اساسنامه ما نیازی به مجوز نداشته باشد برای فعالیت در هر یک از موضوعات اساسنامه نیاز به مجوز داریم؟ مثلا انجام کار ایرانیان خارج از کشور و …

اینکه در چه حوزه ای فعالیت نمایید کاملا بستگی به خودتان دارد که می بایست خود آن را انتخاب نمایید.

حداقل تعداد شرکا برای ثبت شرکت تعاونی تولید و مصرف هفت نفر است که دو سوم آنها باید در حرفه‌ای مشغول باشند که در موضوع شرکت مشخص شده است. همچنین get more info حداقل سرمایه برای تاسیس شرکت تعاونی تولید و مصرف مبلغ صد میلیون ریال است. گفتنی است که در شرکت‌های تعاونی ممکن است اعضا سرمایه‌های یکسانی نداشته باشند، اما در تصمیم‌گیری‌ها هر یک از آنها یک رای با ارزش برابر دارند. در واقع، اتکای تعاونی‌ها به اعضایش است، نه به میزان سرمایۀ آنها.

Report this wiki page